niedziela, 30 listopada 2014

Moja wymiana do USA 2015/2016

Mam na imię Oliwia.Mam 16 lat i chodzę do 1 liceum.
Moja przygoda z wyjazdem do USA rozpoczęła się już zeszłego roku, ale z powodu wielu czynników nie wyjechałam na ten rok.
W tym roku za to szczęście się do mnie uśmiechnęło i dostałam szanse wyjechania na rok do Stanów Zjednoczonych. Oczywiście zanim to się stanie czeka mnie długa procedura wizowa i zdanie aplikacji. Najgorsze mam już za sobą. Rozumiem przez to egzamin , który musiałam przejść przed podpisaniem umowy. Nie należał do bardzo trudnych ale bardzo łatwy też nie był.
JUTRO ZDANIE APLIKACJI!!
Więc jutro jadę do Gdańska żeby ostatecznie zdać moją aplikację. Jest ona po to, żeby rodzina mogła dowiedzieć się jak najwięcej o Tobie i twoim życiu. Na jej podstawie jest także znajdowana. Gdy już ktoś zainteresuje się Twoją aplikacją fundacja przesyła wszystkie dane i zaczyna się kontakt.Poznaję rodzinę jej dom i przyzwyczajenia. Trafiam do niej pod koniec sierpnia.
Jestem strasznie tym podekscytowana spędzę rok w miejscu o którym marzyłam przez większość mojego życia !

Mam nadzieję że kolejne posty będą się pokazywać regularnie.
Pozdrawiam Oliwia.

1 komentarz:

  1. Hej :) Masz zamiar jeszcze coś pisać, czy już odpuściłaś? Tu jest strona na fb dla wymieńców 2015/2016:https://www.facebook.com/groups/810149715702326/

    Ja również wybieram się za ocean, dostałam placement w Teksasie :)

    OdpowiedzUsuń